Умови повернення товарів
На товари, які Ви купили в інтернет-магазині ГК «Якісна Електрика» діє закон України «Про захист прав споживачів». Для того, щоб запобігти непорозумінням, зверніть увагу на вказаний далі порядок проведення процедури повернення або обміну товарів.
В якому випадку покупець має право на обмін або повернення придбаного товару?
За законодавством України, є два основних випадки, коли покупець може повернути або обміняти придбаний товар:
- Товар є несправним або володіє істотними недоліками, в результаті чого його неможливо використовувати (в цьому вина компанії-постачальника);
- Товар хорошої якості, однак не підходить покупцеві з якоїсь причини. При цьому упаковка товару не розкрита, сам товар ще не використовувався, розрахунковий документ збережений.
Що робити, якщо товар неякісний?
Перш за все, проведіть експертизу в спеціальному сервісному центрі компанії-постачальника, щоб підтвердити наявність істотних недоліків. Для цього покупець повинен за місцем купівлі товару написати заяву на проведення експертизи, а потім підписати акт приймання товару на експертизу.
Також у покупця є можливість повернути неякісний товар, якщо він зіпсований з вини виробника.
При наявності істотних недоліків споживач може безкоштовно усунути їх у встановлений законодавством термін.
Якщо експертиза встановила наявність недоліків та браку з вини покупця, він зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані з проведенням експертизи. Також за рахунок покупця потрібно відшкодувати недоліки, що виникли із-за неправильної експлуатації.
Умови повернення та обміну неякісного товару:
Якщо після купівлі товару не пройшло 14 днів, а на товарі немає ніяких слідів експлуатації, збережені його споживчі якості, цілісність упаковки, товарний вигляд, маркування і пломби, він підлягає обміну. Те ж саме стосується чеків, гарантійних талонів, інструкції з експлуатації, вони повинні бути збережені.
Якщо при обміні у продажу відсутній аналогічний товар, покупець може купити інший товар, який є у наявності, при відповідному перерахунку вартості. Також він має право одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. Також дозволяється обміняти товар на аналог, як тільки останній надійде в продаж.
При поверненні грошей розрахунки із покупцем проводять з урахуванням вартості товару на момент його покупки. Гроші необхідно повернути не пізніше ніж через 7 днів після підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.
В якому випадку неможлива заміна товару на новий?
Якщо товар вже експлуатувався або має дефекти, його не можна замінити. Це ж стосується товару, повернутого в неповній комплектації.
Крім того, товар не підлягає поверненню при відсутності документа, що підтверджує факт покупки товару (товарний або касовий чек).
Якщо після покупки товару пройшло більше 14-ти днів, він вже не підлягає поверненню.