Політика повернення та обміну товару
Ми прагнемо, щоб кожна ваша покупка була приємною. Якщо товар з будь-якої причини Вам не підійшов, Ви можете його повернути або обміняти.
Умови повернення та обміну товару належної якості
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, не враховуючи день купівлі.
Щоб повернути або обміняти товар належної якості, переконайтесь, що він відповідає таким умовам:
• Товар не був у використанні, його зовнішній вигляд не пошкоджений.
• Збережено повний комплект, заводське пакування, пломби та ярлики.
• Збережено розрахунковий документ (чек, накладна), що підтверджує купівлю.
Зверніть увагу: Деякі групи товарів, зазначені в Переліку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню чи обміну. До них відносяться, зокрема, погонажні матеріали, нарізані під розмір, визначений покупцем (замовником).
Обмін товару: Після отримання повернутого товару ми відправляємо Вам новий. У разі різниці в ціні буде проведено перерахунок.
Повернення товару належної якості, а також відправка покупцю товару на заміну здійснюється за рахунок покупця. Комісія за повернення та обмін не стягується.
Якщо Ви придбали товар неналежної якості
В разі виявлення Вами протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, ми, за домовленістю з Вами:
1) пропорційно зменшим ціну товару та протягом 7-ми календарних днів повернемо Вам відповідну частину сплачених Вами коштів;
2) безоплатно усунемо недоліки товару протягом 14-ти календарних днів;
3) відшкодуємо ваші витрати на усунення недоліків товару.
В разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, ми, за домовленістю з Вами протягом 7-ми календарних днів з моменту отримання від Вас товару з істотними недоліками:
1) повернемо Вам сплачену за товар грошову суму;
2) замінимо товар на такий же або на аналогічний, з числа наявних.
• Якщо експертиза підтвердить, що товар має недоліки, витрати на її проведення сплачує продавець.
• Якщо експертиза встановить, що товар є належної якості, а недоліки виникли внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування, вартість експертизи сплачує покупець.
Як оформити повернення або обмін?
1. Зв'яжіться з нами: Щоб ініціювати процес, зателефонуйте за номером (050)-010-71-28 або напишіть на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Ми працюємо Пн-Пт з 7:30 до 16:30.
2. Підготовка товару: Надійно запакуйте товар. Вкладіть у посилку чек або накладну.
3. Відправка: Відправте товар зручним для Вас перевізником. Дані для відправки надасть наш менеджер. Ви також можете передати товар особисто в нашому офісі за адресою: м. Суми, вул. Машинобудівників, 2.
4. Повернення коштів: Гроші, сплачені за товар, ми повернемо Вам у день отримання товару, а в разі неможливості повернути кошти у той же день — не пізніше 7 календарних днів.